Fredagsmys?

Fan fredag och man ska jobba hela helgen? Roligt? näää inte direkt nu när det är fint väder å allt.
Men nästa helg så är det fest... Grillfest och sedan vet man aldrig vad som händer, det är ju vårmarknad.
Igår träffade jag och Chili hans tik och hennes matte, vi pratade parning, skulle igentligen bli i maj men nu blir det till vintern i stället. Smart val tycker jag,. Vet inte om jag ska ta pengar eller en valp, det är ju ändå Chilis barn isåfall :D fränt, men tiden får utvisa.

Fredagsmys med mina tanter och farbröder idag? haha mysigt...
Mamma skulle komma över och ha fredagsmys med Chili <3 me like,
Sitter på min spotify lista, suvveränt. låtar som man aldrig hört som är skit bra,
Hittade ju en blogg sida med massa spotify listor.. Tackar jag för...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0