Funderar..

Jag funderar mycket just nu på allt. . vet igentligen inte vad det är jag tänker på,
Helgen har varit super trevlig, sov hos morsan sön-mån Trevligt det med.

Träffade sara och tog promis med vovvarna på spåret i skogsbo, sen så blev det mest lungt,
Igår träffade jag sara igen men en kortare stund, hon hängde med över till norberg..
VARNING!
åk inte til Avesta du får stå i kö i flera år. vi vände på vägen och åkte via hedemora, dom håller ju på att bygger och vi kom mitt i en kö ne fy fan,, stod det ett tag och skulle nog få stå i ca 2 timmar iaf.

Hittade inte så mycket på marknaden alls, lite besviken på mig själv men men fanns inte ett skit.
inte ens kryddor som jag skulle köpa grrrr. men men de kommer väl bleva gånger.

ska försöka städa lite nu, alltid när jag ska ut och festa så ligger det kläder å skit överallt, men de är väl inte bara jag som är sådan.

Ha en trevlig dag bejbs :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0