Party on turn

*Tjaba*
Idag har man varit i fagersta med Linda och Eva.. Trevlig med mycket skratt.
Blev lite shopping och thaimat mums :D
Jag har gått ner i Vikt.. JAG HAR VÄRKLIGEN GJORT DET. Skulle prova en jacka (jag har svårt att hitta en jacka i min storlek.. de är alltid för små) och hittade en i en mindre storlek som var för STOR..
Jag blev glad... TACK mina piller TACK!!

Imorgon blir det rajj rajj på byn, det är marknad och jag ska vara full, lär väl ringa någon stackare som för stå ut med mig i telefonen haha, Tror det blir Gus som blir offret :D haha
GUS Stäng av telefonen :D.

En tråkig "nyhet" är att skolan värkligen ska flytta till fagersta, fy fan vad vädelöst att åka den där jäkla bussen, fan fan fan, Men inte så långt kvar på utbildningen ändå, stå ut å se glad ut. Det går ju trots allt bra iskolan för mig.;)

Vad händer ikväll? Supa eller inte supa, det är frågan
Blev 6 öl en vinare och 6 cider från systemet FEST!!!!!!!!!!!! Mohähähä..SKÅL!!!!


Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0