sjukling

har varit sjuk i flera dagar men nu är jag frisk..wiiie
igår följde jag med martina och jossan till fagersta blev att handla lite mat och att kika in på pickaboo..
har börjat sått egna blommor får se hur det går hehe.. aldrig gjort det, men de skulle vara kul om det hände något.
Ihelgen är det marknad.. hinner lagomt få pengar på fredag, och på lördag är det fest med Linda och gänget... ska bli skoj! Chili ska vara hos Mamma, Hon är så jävla snäll som ställer upp så himla mycket.. Men snart är det morsdag oh då ska du få något extra fint.

Födelsedagar har det varit Min barndoms kompis har fyllt och syrran har fyllt år Grattis till er gummor..
Har inte firat något av er, men har fått ett stor Grattis :D,
Färgade håret igår.. men jippi blev ingen skillnad alls hahaha :D
Ska be Linda att göra slingor på mig typ på fredag :D
Letat efter löshår med, men hittar inget som passar min färg.
Beställt väggord oxå.. Älskar dom där orden, man blir bra glad.

Idag jobbar jag kväll och snälla linda ska ut och gå med Chili Tack gumman för att du ställer upp så mycket.

Försöker få tag på min läkare i köping som värkar vara svår, Min mens kommer inte... Jag blir rädd.
Tänkte fråga honom ang mina prover och höra om det är normalt att mensen försvinner, eller är det något annat på G? ja det återstår oh se.

Nu ska jag gå och göra något nyttigt, försöka ringa köping igen.. :D
Ha det fint Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Mickis

hoppas du blir bättre snart, vart ska du vara på marknaden då ?

2010-04-22 @ 11:01:03
URL: http://mickislammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0