kill me pleace?!

Heej!!

haft en underbart bra vecka faktist även om min kropp har börjat stejkat 4 dagar i rad nu,,Jippi..:(:(
Jag mår dåligt!, kan inte jag få leva och ha ett normalt liv som alla andra? NEEE tydligen inte, Jag är förstörd.
Igår var Andreas här, vi kollade på film och surrade länge länge, Jätte trevligt.

Anders hämtade Chili i fredags och är så sjukligt tacksam för att du ställde upp till slut, Har jobbat hela helgen sista praktik dagen var idag, men är helt tomm inom mig, så jag klaradde inte av att jobba idag. Som sagt min kropp skriker,..min kropp dödar mig skapligt, helt slut.
men men idag kommer iaf Chili hem som jag saknat honom, mammas troll.

Imorgon är det skolan som gäller, skoj att komma tillbaka faktist, har både saknat oh inte saknat, men tiden går ganska fort ändå, tykte jag började nyss oh har sisådär 1 år kvar,
sen är jag klar och då blir det baj baj norberg och Hello ???? det vet man aldrig :D

ha en trevlig söndag,


Kommentarer
Postat av: syrran

Det blir bye bye Norberg och Hello Stockholm :) Jag vill, jag önskar och jag hoppas att du en dag tar ditt pick och pack och kommer till storstaden. Det enda problemet är lägenhet så ställ dig i kö nu! :) Love you sis! du är bäst!

Puss från storstaden

2010-05-02 @ 14:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0